Præsentation af lærerne scroll ned på siden

Bruno Sanches

Bruno har erfaring med at undervise både begyndere og øvede i alle aldersgrupper. I  undervisningen tages der udgangspunkt i den enkelte elev, dennes niveau, ambitioner og musiksmag, og målet er at have en god tid med eleven hver gang. Du træffer Bruno på tlf.: 26357161.

Uddannelse og erfaring

I sommeren 2013 blev Bruno bachelor ved Brasiliansk Musikkonservatorium som klassisk musiker med hovedfaget bratsch. Han færdiggjorde i juni 2016 sin kandidatuddannelse fra Syddansk Musikkonservatorium - med højeste karakter i instrumentalpædagogik.

Bruno har spillet i mange professionelle orkestre i Denmark og Brasilien, herunder til opera og ballet. Efter at have spillet bratsch i et kammerorkester på Syddansk Musikkonservatorium fortsatte han på Carl Nielsen Akademi, hvor han samarbejdede med Odense Symfoniorkester.

Mogens Pedersen

Mogens arbejder med nodetræning og rytme.

Efter ønske kan der arbejdes med becifring, rytmisk eller klassisk materiale.

Mogens har undervist på Musikskolen i 33 år, så der er masser af erfaring til at få dig i gang eller videre bag klaveret.

Se evt. mere om Mogens på Pianohits og på Piano from north

Sofie Karoline

Sofie Karoline er uddannet cand.musicae fra Syddansk Musikkonservatorium i 2015 som rytmisk ensemblemusiker med hovedfaget sang. Jeg har mange års erfaring som sanglærer bl.a. med privat elever, men også som sanglærer på Musik og Teaterhøjskolen, hvor jeg har ledet sangerlinien gennem fire år. Derudover har jeg siden 2012 freelancet som voice coach på teaterforestillinger, hvor jeg har forberedt og instrueret solisterne i deres sange.

Udover at være lærer, har jeg udgivet musik under navnet MAD MAGPIE. Mit debutalbum kom ud i marts 2020. Jeg spiller også i forskellige andre bands, både originalmusik og cover og har over 15 års erfaring med at optræde live.

Ellen Hansen

Ellen har undervist på Musikskolen i 33 år, både solo undervisning og fællesspil.

Der undervises i klassisk og rytmisk guitar.

Er du nybegynder og har du aldrig prøvet at spille før, så starter vi helt forfra, du lærer hurtigt at spille enkle melodier og akkompagnere dig selv til sange med guitar og ukulele.

Undervisningen foregår på små hold, og hvis niveauet ikke er det samme deles tiden mellem deltagerne. Hvis du har spillet før, fortsætter vi lige der hvor du vil henad, med den musik du gerne vil spille,

Jeg sørger for at der er noget nyt at spille fra gang til gang.